سال 97 سال حمایت از کالای ایرانی
شرح وظایف معاونت مالی و اداری
شرح وظایف معاونت مالی و اداری


1- نظارت بر حسن اجرای آیین نامه ها و دستور العمل ها و سیاست های موضوعه و سایر قوانین و مقررات مربوطه به وظایف شهرداری ها، قانون کار، آئین نامه های استخدامی و سایر موارد مرتبط
2- بررسی و مطالعه و اتخاذ تدابیر لازم در بکارگیری نیروهای جدید، انتصابات و جابجایی کارکنان به منظور استفاده موثر تر از نیروهای کارآمد در راستای وظایف و ماموریت های سازمانی و در چارچوب ضوابط و مقررات ذیربط 
3- رسیدگی و کنترل فرآیند گردش کار در حوزه های تحت سرپرستی و ارائه روش های بهینه انجام کار در راستای افزایش بهره وری سازمانی و ارتقاء و رضایت ارباب رجوعان 
4- نظارت و مراقبت در کلیه امور مالی، معاملات و حسابداری صورت پذیرفته شهرداری از نظر رعایت قوانین و مقررات مالی شهرداری و اطمینان از سلامت فرآیند انجام کار 
5- بررسی و شناسایی منابع جدید درآمدی و نظارت مستمر بر پیگیری و حصول منابع درآمدی مصوب در چهارچوب مربوطه  
6- نظارت بر حفظ و اداره دارائی های منقول و غیر منقول متعلق به شهرداری و استفاده کارآمد از آنها در راستای تحقق وظایف و ماموریت های سازمانی 
7- شرکت در جلسات، کمیسیون ها و مجامع قانونی و اظهار نظر در مورد مسائل مختلف مرتبط با وظایف حوزه اداری مالی شهرداری در چهارچوب مقررات موضوعه  
8- نظارت بر فرآیند تصمیم و تصویب بودجه شهرداری بر اساس برنامه ها و فعالیت های مدون و مصوب و رعایت قوانین و مقررات موضوعه  
9- ایجاد هماهنگی های لازم بین واحد های تابعه و ارائه خط مشی و اصول کلی برنامه های معاونت به واحد های تحت سرپرستی  
10- ایجاد وحدت رویه در حوزه های اداری مالی مناطق تحت نظارت شهرداری و کنترل فرآیند اجرای وظایف واحد از حیث صحت و سلامت و قانونمندی آنها 
11- ارزیابی منظم و گزارشگیری ادواری از روند انجام وظایف واحد های تحت نظارت و انعکاس گزارشات به مقامات مافوق
12- انجام سایر وظایفی که در حیطه وظایف محوله و اختیارات تفویض شده ارجاع می گردد.
 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شهرداری فلاورجان می باشد.

طراحی و پیاده سازی توسط شرکت جویشگر